BLYTH ACADEMY

Gelecek neslimizin zihinlerini şekillendirmek, yaptığımız her şeyin ön saflarında yer alıyor. 4-12. Sınıf öğrencilerine ilham vermek için özel olarak tasarlanmış kampüsler ve kişiselleştirilmiş öğrenme ortamları sunan sınıflarla, genç beyinlere tam potansiyellerine ulaşmaları ve nihayetinde dünyayı şekillendirmeleri için eşsiz bir fırsat sunuyoruz

Lise yapımız, eğitimi öğrenciye göre şekillendirir – tersi değil. Bizi farklı kılan şey, her öğrencinin öğrenme stiline uyum sağlama ve onları kişiselleştirilmiş akademik yollarda yönlendirme yeteneğimizdir. Bunu, Ontario genelindeki 10 özel lise ağımız ve sanal lisemiz Blyth Academy Orbit aracılığıyla yapıyoruz . Tam zamanlı programlarımız, gece okulu, yaz okulu ve özel çalışmalar dahil olmak üzere ek kapsamlı akademik programlarla tamamlanmaktadır. Ek olarak, öğrencilere Blyth Academy Online aracılığıyla çevrimiçi kredi tamamlama olanağı sunuyoruz .

Sınıflarımız öğrenci katılımı için zemin hazırlar.

Ortalama 12 öğrencinin olduğu gerçekten küçük sınıflarda bire bir öğrenme, öğrencileri yakından izlememize ve onlara akademisyenlerinden sorumlu olmayı öğretmemize olanak tanır. Müfredatımız, zorunlu derslerden ve öğrencilerin ilgi alanlarını harekete geçirmek ve yerine getirmek için oluşturulmuş heyecan verici seçmeli dersler kataloğundan oluşmaktadır.

Öğrencileri algılanan sınırlarının ötesine geçmeye teşvik ediyoruz.

Bir öz amaç duygusu ve gelecekleri için net bir yön yaratmak için güçlü ve zayıf yönlerine meydan okuyoruz. Öğretmenlerimiz, müdürlerimiz ve rehberlik danışmanlarımız, okul yılı boyunca her öğrenciyle onları hedeflerine uygun hale getirmek ve seçtikleri orta öğretim sonrası programa kabul edilmeleri için hazırlamak için bağlantı halinde kalırlar.

Okulun Tarihi

Okul hikayemiz, Blyth Academy’nin eğitim ve macera yolculuğunun ilk yıllarında öncü olduğu 1977’de başladı. Çeşitli eğitim ilkleri arasında, Blyth Academy Fransa’da Kanada lisesi, Lycée Canadien en France’ı kurdu. Bir üniversite kampüsünün yanı sıra, Universite Canadienne En France ve Oxford Üniversitesi kampüsündeki ilk akredite lise programı.

Seyahat alanında, Blyth Academy, 1979’da Çin Halk Cumhuriyeti’ndeki ilk bisiklet turunu ve 1980’lerin başında Demir Perde arkasında yetişkin bisiklet gezilerini gerçekleştirdi. Arktik ve Antarktika’ya buzkıran keşif gezileri ile yüksek enlem seyahati. 2000 yılına gelindiğinde, çevreye duyarlı keşiflere yeni alanlar açarak bu alanda dünya lideriydik.

Takip eden yıllarda, seyahat programlarımızı Blyth Academy Summers, Blyth Academy Community Service ve Blyth Academy Global Lisesi’ni içerecek şekilde genişlettik ve burada dünya çapında 15’ten fazla ülkede deneysel programlar aracılığıyla 50.000’den fazla lise öğrencisine Ontario lise kredisi sağladık.

2002’de Blyth Academy, Kanada’daki ilk lisesini Toronto’nun kalbindeki bir yürüyen binanın üçüncü katında açtı. 12 öğrencinin kaydı ve üç derslik ile mütevazı ama umut verici bir başlangıçtı. 2005 yılında Thornhill’de ikinci bir okul ve daha sonra her yıl bir veya iki tuğla ve harç okulu.

Okul topluluğumuz, Ontario genelinde, her biri küçük sınıf boyutlarına, güçlü öğrenci desteğine ve öğrencilerimizi yüksek öğrenim arayışlarında destekleyen yüksek akademik standartlara vurgu yapan 10 Ontario kampüsüne dönüşmüştür.

2012’de Blyth Academy Online’ı (BAO) Kanada’daki ilk asenkron çevrimiçi lise öğrenim platformlarından biri olarak kurduk. BAO, 30.000’den fazla öğrencinin çevrimiçi olarak Ontario lise kredisi kazanmasına yardımcı oldu. 2020’de sanal öğrenimimizi, canlı öğretmen liderliğindeki sınıflara sahip tamamen sanal bir kampüs olan Blyth Academy Orbit’i içerecek şekilde genişlettik.

Aralık 2018’de: Blyth Academy , dünya çapında dokuz ülkede 50’den fazla özel okulla özel eğitimin liderlerinden biri olan  Globeducate’e katıldı.

Binlerce öğrenciyi kaydettik ve en son Ottawa’da Blyth Academy The Glebe adlı yeni bir sanat kampüsü açarak, Ontario’daki kampüslerimizi genişletmeye devam ettik.